piątek, 28 czerwca 2013

Yurippe

Mój pierwszy dzień w szkole. Byłam rozpakowana, czekałam na lekcje. W końcu się zaczęły. Oczywiście, ponieważ byłam " ta nowa" musiałam się przedstawić.
- Jestem Yurippe.- powiedziałam radośnie.- Mam 16 lat.- zaczęłam rozmawiać ze śmiechem, w ogóle nie panując nad emocjami.
http://25.media.tumblr.com/84c2dd7be226a9c0d05c1c7f0e661eba/tumblr_mhf84m1ZZU1r987fqo1_500.gif
Nauczycielka w końcu powiedziała, że wiedzą o mnie wystarczająco wiele. Usiadłam na miejsce, które mi wyznaczyli. Całe szczęście, znajdowało się ono przy oknie. Popatrzyłam z utęsknieniem na zewnątrz, ale powróciłam do lekcji.
Nauczycielka mówiła o różnym zastosowaniu magii. Patrzyłam z lekkim uśmiechem przed siebie, uważnie słuchając. Czułam na sobie wzrok kilku osób, ale nie chciałam wiedzieć, czy patrzą na mnie jak na wariatkę, czy może uśmiechając się przyjaźnie.

(kto dokończy?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz